SECCIONS
EL ‘SACRIFICI’ DE BARCELONA EN BENEFICI DE L’ÀREA METROPOLITANA
Manel Manchón analitza els reptes que planteja la proposta del nou alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, d’estendre l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) a altres municipis per cobrir un territori d’uns 5,2 milions d’habitants
XAVIER MARCÉ: “LA CULTURA DE BARCELONA TAMBÉ CONCERNEIX EL SECTOR PRIVAT”
El regidor de Cultura i Indústries Creatives de l‘Ajuntament de Barcelona subratlla la dimensió cultural de la ciutat i assenyala que l’àrea metropolitana és l’àmbit natural de la nova indústria creativa vinculada a la tecnologia
LA INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL NO ÉS FUTUR, ÉS UNA REALITAT, UNA TECNOLOGIA TRANSFORMADORA DE LES CIUTATS
Josep Grau argumenta que una metròpoli que usa intel·ligència artificial està més preparada per millorar en molt àmbits com ara l’eficiència i la mobilitat
JOAN CABEZAS:“PODEM AJUDAR A REEQUILIBRAR EL TERRITORI MÉS ENLLÀ DE LES ÀREES METROPOLITANES DE BARCELONA O TARRAGONA”
El CEO i cofundador de Nactiva defensa que el món natural té un valor i que cal adaptar-se a una nova cultura, lluny dels grans impactes industrials de les dècades anteriors
ANDALUSIA, LA CALIFÒRNIA EUROPEA
Esperanza García, delegada de la Junta d’Andalusia a Catalunya, explica les transformacions econòmiques d’aquesta regió plena d’avantatges i oportunitats, candidata ferma a ser la “Califòrnia europea”
JAUME COLLBONI DEMANA ‘MÉS METRÒPOLI’ PER AFRONTAR ELS REPTES DE BARCELONA
L’alcalde de Barcelona intervé en el Cicle de conferències ‘Fer metròpoli’ de RethinkBCN a Foment del Treball i exposa el seu plantejament de ciutat i projectes com ara “L’Alcalde a prop teu”
L’ENTORN ECONÓMIC DE LA MARIHUANA
Carles Vivancos reflexionar sobre la necesidad de adaptar el tejido económico a los cambios previsibles políticos y legislativos relativos al consumo de marihuana
CARLES CABRERA: “PEL BON GOVERN D’UNA CIUTAT EL PRIMER QUE S’HA DE TENIR CLAR ÉS ON ES VOL ANAR”
El director de l’Institut Cerdà apunta que fora bo tenir una governança metropolitana i assenyala que la innovació està més relacionada amb processos que amb productes
–